piektdiena, 2012. gada 13. aprīlis

Kosmētikas outlet

Čau! Vēlējos padalīties informācijā par kosmētikas outlet veikaliņu Rīgā, Hanzas ielā 10/12 (blakus Hanzas flīžu tirgum) varbūt kāda jau šo vietu zin, kāda varbūt nē! lai nu kā.. devos turp. tur atrodas divi veikali, pirmais kosmētikas un smaržu outlet, otrais kosmētikas veikals profesionāļiem! Outlet veikalā šo to labu var atrast, par zemākām cenām kā citur, kaut gan cenas dažiem produktiem bija stipri līdzīgas kā kolonnā u.c! outlet veikalā no dekoratīvās kosmētikas ir pieejams ARTDECO, Manhattan, Bourjois, Loreal un citi dažādu firmu sīkumiņi!Derīgi turp iegriezties. Es iegādājos trīs ARTDECO mini nagulakas, cena 1,60 par vienu. Atkal jaukajos pavasarīgajos pasteļtoņos! Toni-524, 506, 521, tilpums- 4ml


Ak jā, iepriecinoša ziņa, no 18.04-22.04 Stockmann trakās dienas!ja kādai nepieciešams katalogs atstājiet e-pastu, pārsūtīšu, jo katalogu mājas lapā nevar dabūt..esmu jau šo to noskatījusi! :):)

11 comments:

  1. labprāt apskatītos katalogu: elinasparane@gmail.com
    Paldies!

    AtbildētDzēst
  2. Es arī :))
    mdiaana@gmail.com

    paldies :)

    AtbildētDzēst
  3. es arii labpraat redzeetu kas tur labs :)
    ieva2403@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  4. Man lūdzu arī ;)
    smilsgraudins@inbox.lv
    * glīti pasteļtoņi

    AtbildētDzēst
  5. Arī vēlos katalogu! :) ( bellruche@gmail.com)

    Un nemaz par tādu kosmētikas outlet nezināju!

    Krāsas tiešām skaistas,vēl varu meitenēm ieteikt BELL kosmētikas veikalu. Tur ļoooti daudz skaistu toņu nagu lakām, vakar pa 85sant iegādājos. Ir arī pasteļtoņu kolekcija pa 1,19Ls :)

    AtbildētDzēst
  6. wow,re cik labi,ka ir šādi skaistumblogi,es kā tāds kurmītis pazemē nezināju neko ņi-bumbum par tādu outletu :)

    Jā,jā,es arī gribu jau tagad uzmest aci Trakajam piedāvājumam (zakubeerns@inbox.lv)

    AtbildētDzēst
  7. ņamm, krāsas patiešām garšīgas! :)

    AtbildētDzēst